niedziela, 12 sierpnia 2012

wieczór filmowy

hei ! 
dzisiaj znowu dzień leniuchowania, jakoś ostatnio nie mam ochoty wychodzić na dwór, ale w końcu wszyscy wracają ! jutro się umówiłam z kilkoma osobami i nie mam wyjścia koniec siedzenia w domu trzeba korzystać w końcu zaraz koniec wakacji!! ;(
a więc dzisiaj zjadłam śniadanie, co prawda o 14 ;p później byłam z psem na spacerze i zjadłam obiad i oglądałam film, mam zamiar dzisiaj obejrzeć jeszcze kilka! polecam wam stronę www.zalukaj.tv

zrobiłam sobie truskawkowo jagodowe smoothie i oglądałam ;))
obejrzałam już z resztą nie po raz pierwszy film "chłopiec w pasiastej piżamie" który serdecznie wam polecam ! jest genialny i za każdym razem płaczę! 

Są to lata 40-te, czas wojny. Bruno ma 8 lat mieszka w Berlinie razem z siostrą i rodzicami. Jednak pewnego dnia rodzina przenosi się na wieś, aby towarzyszyć ojcu – niemieckiemu oficerowi - w jego nowej pracy. Bruno łamie zakaz opuszczania nowego domu i poznaje okolicę. W ten sposób zaprzyjaźnia się ze Szmulem – chłopcem, który jest żydem i mieszka w innym, nieznanym dla Bruna świecie za kolczastym ogrodzeniem... czyli w obozie koncentracyjnym.
film możecie zobaczyć TUTAJ ; )
w następnej notce napisze recenzje kilku kosmetyków, do zobaczenia papapa;* 

11 komentarzy:

  1. super blog :)
    ZAPRASZAM DO MNIE http://anetka4197.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mam ochotę własnie na taki sorbet <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj polecam, pycha ! tylko to się troche różni bo to jest smoothie, po prostu dodajesz kostki lodu ;d może napisze o tym notkę ;d

      Usuń
  3. absolutnie uwielbiam ten film!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też zawsze robi się smutno oglądając ten film :/
    Pozdrawiam awakeee.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kupiłam go w naturze i ku mojemu zdziwieniu, bodajże za 4zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. film zapowiada się ciekawie na pewno go obejrzę :)

    obserwuję i liczę na rewanż :)
    www.inspiracjemandi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam ten film ;) Mogę powiedzieć ,że jest nawet fajny ;D Zostałam obserwatorką i liczę na rewanżyk :D Zapraszam
    http://girls25girls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń