piątek, 10 sierpnia 2012

Pudełeczko ShinyBox

Cześć Wam !

Na sam początek chciałam zacząć od notki. Nie będę Was zanudzała jakimiś wstępami których i tak większość nie przeczyta ; ) Jeśli chcecie wiedzieć o mnie coś więcej zajrzyjcie do zakładki ''o mnie'' ; )

A więc chciałam Wam przedstawić ciekawą stronkę. A mianowicie ShinyBox. Na tej stronie chodzi o to żeby zbierać gwiazdki by dostać prezent. Po zarejestrowaniu się wypełniacie ankietę o sobie, za którą dostajecie na start 20 gwiazdek. Dostajecie własny link którego polecacie znajomym i zapraszacie ich do akcji. Jeśli twój jeden znajomy zarejestruje się przez twojego linka dostajesz pięć gwiazdek. I tak dobijamy do stu ;) na każdy miesiąc jest inne pudełeczko. (link na dole notki) Ja w czerwcu otrzymałam właśnie takie:




BIOGENA PHARMA - multiwitaminowa odżywka do paznokci 20zł/10ml

  RIMMEL - błyszczyk do ust 20zł/5ml

  BIODERMA - płyn micelarny do czyszczenia skóry twarzy i demakijażu skóry wrażliwej (miniatura produktu) 53zł/250ml 
 L'OREAL - szampon do włosów farbowanych 30zł/250ml
  PHARMATHEISS COSMETICS - ujędrniający krem do twarzy ba dzień (miniatura produktu) 80zł/50ml 


 I takie na koniec żebyście nie myśleli że to żart ; p

KLIK - to link do tej właśnie strony, po rejestracji otrzymacie wszystkie dokładne informacje ;)

do zobaczenia w następnej notce, papapapa;*

1 komentarz:

  1. Hej świetny ShinyBox..! Zapraszam do mnie... 3Natalia3.blogspot.com!!! Zrewanżuje się! :*

    OdpowiedzUsuń